gamification

Gamification u učenju

Gamification čini učenje zanimljivim, motivisanim i naravno zabavnim! Gamification prati uzbudljive tehnologije i inovacije u gaming industriji. Uz dve stvarnosti (virtuelna i ova naša, proširena) naši potencijali su ogromni.

Uz to, očekivano je da će kreatori igrica raditi na simulaciji, animaciji i naraciji.

Mala digresija – pre neki mesec sam pročitala članak o svojevrsnoj „Bazi radova GeoGebraTube.“ To je pomoćni program za vežbanje matematike i vizualizaciju matematičkih objekata i procesa.

Sadrži preko 160.000 radova.

Široko je dostupan, jednostavan i dinamičan. Tu sami kreiramo matematičko logičke igre: sudoku, pasijans sa dominama, tangram i slične igre.

Odličan vid gejmifikacije, zar ne?

Tja, za nas koji slabo stojimo sa matematikom prosto savršen način učenja.

Postoji još sigurno dvadesetak ovakvih i sličnih alatki za poboljšanje učenja na daljinu.

U novije vreme postoji i novi termin (a taman sam mislila da sam ih sve „pohvatala“) BYOD (Bring Your Own Device).

Upotreba mobilnih telefona ili tableta je tako normalna stvar. Polaznici se opredjeljuju za vlastiti uređaj preko koga bi mogli pristupiti kursu ili predavanju bilo gde, bilo kada. Dizajneri ekrana moraju samo smisliti kako smestiti odgovarajući sadržaj da može na dlan da stane.

Sve je više elemenata koji odvraćaju pažnju polaznika od nastave: društvene mreže, e-mediji, online igrice raznih vrsta- i svi postaju dostupni.

Zato hajde da ih koristimo u virtuelnoj realnosti i virtualnim učionicama!

Od velike su pomoći polazniku kursa, seminara, predavanja…

Uostalom, svet postaje sve složenije mesto za život i rad, tako da oni koji ne prate nove mogućnosti koje im internet pruža ostaju u „crno belom filmu„.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *