Print optimizacija

Kako uspešna kompanija pametno koristi štampanje

Da bi neka kompanija postala zaista velika i značajno unapredila svoje poslovanje potrebni su veliki revolucionarni koraci i upečatljive promene koji naglo vode ka vrtoglavom uspehu. To je najčešće mišljenje ljudi kada se govori o načinu na koji su uspešne kompanije postale uspešne.

Međutim, ima nešto u Jungovom citatu da ono čemu se opireš opstaje. Mudri znaju da se veliki uspesi nikad ne dešavaju slučajno i da je iza njih niz pametno odabranih odluka.

To znači da je za uspeh neophodno detaljno i promišljeno planiranje poslovanja, bilo da se radi o kompaniji sa stotinu zaposlenih ili sa samo jednim zaposlenim.

Ono na šta se ne obraća velika pažnja, poput štampanja i štampača, zapravo može biti prekretnica na putu uspeha.

Zbog čega? Zbog toga što je ono što je svakodnevno neophodno da bi posao bio obavljen nešto što se ne sme ignorisati ili uzimati zdravo za gotovo. Svakom aspektu koji može da unapredi poslovanje treba posvetiti pažnju koju zaslužuje.

Šta znači optimizacija štampe?

Optimizacija štampe znači smanjenje utrošenog novca i vremena na štampanje, a istovremeno povećanje kvaliteta i efikasnosti štampe.

To se postiže pametnim odlukama i okretanju pravim konceptima, poput koncepta iPlus. Ovaj koncept zasniva se na pitanju o kom mnoge kompanije ne razmišljaju – koliko zapravo štampanje košta? Istraživanja pokazuju da oko 70% kompanije nema predstavu o tome koliko se novca, a ni vremena, izdvaja za procese štampanja. Ne broje se izgubljeni sati zbog popravki štampača, zastoja u radu i spore realizacije štampanja. Često se ne gleda ni kvalitet štampe, niti se razmišlja kakvu sliku kompanije to daje drugima.

U konceptu iPlus o svemu tome se razmišlja zbog jednog cilja – uspešnijeg poslovanja. Ako ideja da se pozabavite procesom štampanja u firmi vama može doneti uštedu, odnosu zaradu, ne samo novca nego i vremena, zašto je onda ne realizovati?

Ko danas sme sebi da priušti da ne razmišlja svojom glavom?

Primer kompanije koja je optimizovala štampu

Šta se desi kada se krene sa optimizacijom štampe?

Primer kompanije koja se u optimizaciju štampe upustila je SAVA osiguranje, druga osiguravajuća kompanija po veličini na zapadnom Balkanu. Ona broji više od 400 zaposlenih i ima poslovne jedinice u raznim gradovima širom Srbije. Nije potrebna komplikovana matematika da bi se shvatilo da je kompaniji ovakvog tipa i ovakve veličine štampanje zaista vrlo bitno u poslovanju.

Oki

Kada toliki broj ljudi svakodnevno koristi usluge štampanja gotovo je nemoguće predvideti koliko se ukupno tom prilikom troši novca i vremena. SAVA osiguranje ističe da je gotovo 20% radnog vremena IT podrška provodila popravljajući i održavajući sistem štampanja, a to nije njihov primarni posao. To znači da je trpelo kako poslovanje kompanije tako i zaposleni koji svoj posao nisu mogli da obavljaju na adekvatan način.

Dakle, postojao je problem, koji možda na prvi pogled nije bio vidljiv jer se štampanje tretira kao rutinski posao. Ljudi su se vremenom navikli na sve zastoje i usporavanja koji su se u procesu štamapanja redovno događali. Međutim, nikada se ne treba navikavati na loše stvari – tako se ne dolazi do uspeha.

Vreme je za pametno rešenje problema

Rešenje problema bilo je optimizacija štampe. Original grupa je kompanija koja je osmislila rešenje na osnovu iPlus koncepta.

Kako je teklo rešavanje problema?

  • Prvo su definisane potrebe kompanije SAVA osiguranja.
  • Utvrđeno je šta je to što stvara probleme (između ostalog, decentralizovana štampa).
  • Ispravljena je netačna evidencija potrošnje.
  • Zamenjeni su stari štampači koji nisu odgovarali potrebama kompanije.
  • Smanjen je broj novih uređaja za štampanje, ali su prilagođeniji radu koji zaposleni obavljaju na njima i brži su od starijih.
  • Doneta su nova, moderna softverska i hardverska rešenja.
  • Definisana je količina štampe, kopiranja i skeniranja zbog čega su mogli da se dobiju jasni izveštaji o troškovima štampanja i radu zaposlenih.
  • Na osnovu detaljnih izveštaja dobijaju se jasna upozorenja kad je reč o problemima koji mogu nastati, pa se situacija na vreme može kontrolisati tako da ne dođe do nikakvih posledica.
Mobilna štampa, detalji ovde
Mobilna štampa, detalji ovde

Preuzmite kontrolu

Optimizacija štampanja ne znači samo smanjenje troškova i brže obavljanje posla. Ona znači da preuzimate kontrolu u vašem poslovanju. Kad su određeni segmenti poslovanja prepušteni slučaju, moguć je i nastanak velikog broja problema i kriznih situacija koji mogu biti vrlo opasni.

Preuzimanjem kontrole nad procesom rada eliminiše se mogućnost neuspeha. Pozitivne promene u jednem segmentu poslovanja pokreću pozitivne promene u čitavom sistemu, a onda se polako stiže i do cilja – uspeha.

Menjanje navika nije lako

Postoji jedan problem kada je u pitanju optimizacija štampe – nije lako krenuti.

Upit možete postaviti ovde:

http://www.originalgrupa.com/podrska

Naime, stare navike teško je promeniti. Ljudi obično ne vole da se navikavaju da nove procedure na poslu, posebno kada su tehničke prirode. U pitanju je čovekov iracionalni strah i otklon od novog. Možda iz tog razloga većina kompanija ni ne ispituje koliko tačno gubi zbog starog načina štampanja i odbija da više pažnje posveti nečemu novom što može doneti mnogostruku dobit.

Međutim, ambiciozni ljudi i kompanije koje žele da uspešno posluju ne smeju tako razmišljati – to je skup način razmišljanja. Potrebne su pametne odluke da bi se došlo do željenog uspeha.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *