Devojka u džemperu, slika: https://www.pexels.com

Lepe grudi uz pomoć pravilne nege

San svake žene (a verovatno i njihovih jačih polovina) jeste da imaju lepe, negovane grudi. Čvrste, dovoljno velike, barem onako kako su one to zamislile. I verovale ili ne, to jeste moguće! Još bolje, to možete postići na potpuno prirodan način, a šta je potrebno da radite, saznajte u nastavku teksta.

Kako negovati grudi

Da bi vaše grudi bile lepe, morate ih negovati jednako pažljivo kao i ostale delove tela. Ali ne samo pažljivo, već i pravilno.

Kako biste to postigli, potrebno je da se koristite različitim metodama, a idealno bi bilo da ih sve kombinujete, jer svaki metod na svoj način daje doprinos da vaše grudi budu lepe, a takođe i veće (i to bez ikakve hirurške intervencije).

Šta je sve važno? Važno je pravilno masirati grudi, obratiti pažnju na ishranu, koristiti odgovarajuće preparate za grudi, pametno birati grudnjake, početi sa vežbanjem.

Kozmetička sredstva za lepe grudi

Ukoliko su vaš izbor za negu grudi određeni kozmetički preparati, znajte da bi trebalo da ih svakodnevno utrljavate na grudi, i to nežnim, kružnim pokretima.

Obratite takođe pažnju kada kupujete kozmetička sredstva da sadrže u sebi vitamine A, E, C i B5, jer oni vrše hidrataciju kože. Na našem tržištu postoji prirodna dosta efikasna krema za povećanje volumena grudi: Megagrudin

Hidroterapija

Hidroterapija u stvari predstavlja tuširanje grudi naizmenično hladnom i toplom vodom, što pojačava cirkulaciju i zateže tkiva. Mlaz uperite prema grudima i pravite “osmice”.

Nemojte koristiti previše vruću vodu pri tuširanju jer šteti telu; takođe, grudi nežno masirajte pri tuširanju jer su žlezde osetljive. Pazite da ne budete grubi.

Prirodnim putem do većih grudi

Možda ste čuli da, zahvaljujući određenim biljkama, koje unosite putem ishrane ili pijući čajeve, vaše grudi se mogu uvećati.

Ovo je zapravo odlična vest, jer vam nisu potrebne neprijatne (i skupe) hirurške intervencije da biste ispunile svoju želju i imale lepe i čvrste grudi, a uz to i veće.

Naravno, potrebno je da budete strpljive i uporne, ovim načinom se može ispuniti cilj, ali je potrebno određeno vreme.

Sem ishrane, još jedna stvar je delotvorna i uvećava grudi: vežbanje. Zahvaljujući tome, vi jačate mišiće koji drže tkivo grudi. Plivanje takođe učvršćuje grudi, a ako vas je ovo zainteresovalo, pročitajte detaljnije kako prirodno povećati grudi.

Udobni grudnjaci

Grudnjaci su još jedna veoma bitna stavka kada su u pitanju vaše grudi i njihova čvrstina i lepota.

Naime, trebalo bi da budete pažljive pri izboru kupovine grudnjaka: trudite se da pronađete onaj koji vam neće pritiskati grudi i koji ne ostavlja crvene crte na koži.

Grudnjak treba biti napravljen od prirodnih materijala da bi koži dopustio da diše. Naramenice treba da budu dovoljno dugačke i elastične i meke.

Pravilnom ishranom do lepših grudi

I pravilnom ishranom vi negujete vaše grudi, samo delujući od unutra ka spolja.

Vaši obroci bi trebalo da budu bazirani na zdravoj hrani, voću i povrću, a izbegavanju grickalica i gaziranih pića.

Voda je najdelotvorniji napitak.

Takođe, pokušajte da smanjite unos kafe (i cigareta).

Trudite se da unosite namirnice bogate proteinima, omega 3 masnim kiselinama (jer pročišćuju organizam), omega 6 kiselinama, vitaminom E iz ulja pšeničnih klica…

Jedite dosta soje.

Pročitajte nešto o hrono ishrani Tt-group.net/video/hrono-ishrana/.

Estrogen je ženski polni hormon koji je izuzetno značajan za poboljšanje izgleda naših grudi. Srećom, i on se može naći u nekim namirnicima, pa ga kroz ishranu možete unositi u organizam.

Evo nekoliko primera namirnica u kojima možete naći estrogen: seme lana, suvo voće, seme susama, mekinje, pasulj, grašak, kikiriki, kukuruz, pšenica, indijski orah itd.

Maske za negu grudi

Maske mogu biti veoma hranljive i korisne za vaše grudi. Ukoliko nemate poverenja u kupovne maske, najbolji način je da ih sami napravite kod kuće. Evo nekoliko predloga.

Predlog broj 1: kašiku kukuruznog brašna pomešajte sa malo vode, pa umasirajte smesu na grudi kružnim pokretima. Izbegavajte deo oko bradavica. Na kraju isperite vodom.

Predlog broj 2: oljuštite pomorandžu i izgnječite je u blenderu. Pomešajte je sa penasto umućenim belancem, pa smesu nanesite na vrat, ramena i dekolte. Ostavite da odstoji i deluje 15 minuta, pa isperite mlakom vodom.

Predlog broj 3: izgnječite neoguljen krastavac u blender da biste dobili kašu. Nanesite je na grudi i ostavite da deluje petnaestak minuta. Na kraju isperite mlakom vodom.

Zahvaljujući ovim prirodnim maskama, vaše grudi postaju čvrste a nežne.

Nega grudi u trudnoći

Evo i dela teksta za trudnice. Ukoliko ste u blaženom stanju, ne treba vam neka specijalna nega grudi koja iziskuje razne promene u vašoj uobičajenoj nezi, ali ipak, postoji par saveta koje vam upućujemo.

Trudite se da nosite čvrst, pamučni grudnjak, koji vas neće stezati i koji pruža dobar oslonac i dovoljno mesta, Takođe, pratite kako bi ga na vreme zamenile većim, kako vam grudi budu rasle.

Dojke je dovoljno prati čistom, toplom vodom (ne vrućom ili vrelom) i brisati ih tako što ćete tapkati po njima nekim mekanim, pamučnim peškirom. Možete ih ostaviti i na kratko da se osuše na vazduhu. Sapuni i losioni vam nisu potrebni, jer mogu izazvati smetnje.

Bilo bi takođe dobro i da nežno masirate grudi. Ovo vam može pomoći za kasniji period.

Nega grudi tokom dojenja

Ako ste skoro postale majke, hajde da kažemo ponešto i kako treba negovati grudi i bradavice u tom periodu.

Ne preporučuje se pranje bradavica sapunom i sličnim preparatima. Njihova upotreba može dovesti do sušenja kože bradavica i njenog pucanja. Zato se preporučuje kupanje jednom dnevno i ne moraju se bradavice prati pri svakom hranjenju.

Pre dojenja, lagano izmasirajte dojke, jer će to pomoći stimulaciji refleksa otpuštanja mleka. Nakon svakog hranjenja bebe, lagano istisnite nekoliko kapi mleka i njima premažite bradavice i pustite da se osuše na vazduhu.

Upotreba krema za bradavice nije preporučljiva.

I u ovom slučaju, kada ste porodilje, vežbanje vam može dobro doći. Naravno, umereno vežbanje kojim ćete oblikovati i učvrstiti grudne mišiće i pomoći grudima da zadrže svoj oblik i ostanu lepe.

Nemojte ovo zaboraviti, jer znate i same – usled uticaja godina, gravitacije i trudnoće, vaše grudi će težiti tome da se obese i spuste.

Nadamo se da su vam naši saveti i uputstva bili od koristi (ili će tek biti).

Ne zaboravite, do uspeha se ne može doći preko noći, tako da nemojte odustajati, vežbajte, hranite se zdravo i brinite o vašim grudima, kako biste bile zadovoljne i njihovim obimom i njihovim oblikom.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *