Korporativne proslave – Kako da organizujete žurku za pamćenje

Korporativne proslave su sjajna stvar. Sa jedne strane, povod može biti samo dobra vest ili neki značajan datum, a sa druge strane, stvaraju se bolje veze u jednom kolektivu, pre svega između kolega.

Osim toga, ovakve proslave su mesto mogućih novih dogovora vezanih za saradnju sa postojećim i potencijalnim novim klijentima.

Dakle, to je situacija u kojoj su često svi na dobitku i svi zadovoljni. Radnici dobijaju sjajan provod, a sama kompanija promociju i moguće nove saradnike.

Zaista, razlozi i povodi za korporativne proslave su raznovrsni, od jačanja veza i stvaranja boljih odnosa između zaposlenih unutar kompanije, preko predstavljanja novih dostignuća ili proizvoda, proslave određenih praznika i značajnih datuma, pa sve do ostvarivanja kontakata sa potencijalnim novim klijentima i održavanja dobrih sa starim.

Sa druge strane, pozitivne „posledice“ jedne takve zabave su brojne prednosti za čitavu kompaniju, i vlasnike i sve zaposlene, a realno, ko ne voli da ide na zabave?

Ako ste upravo vi zaduženi za organizaciju jedne korporativne proslave, ali nemate previše iskustva i potrebna vam je pomoć, ne brinite. Dišite duboko jer smo mi tu da vam pomognemo. U nastavku možete saznati odgovore na sva pitanja vezana za organizaciju korporativnih proslava. Pa, ako ste spremni, hajde da počnemo.

 

Na šta treba obratiti pažnju prilikom organizacije korporativne proslave?

Jedan od najčešćih izazova na koji nailaze organizatori korporativnih proslava jeste lista stvari na koje treba obratiti pažnju. Sav stres koji je od jednom stvoren zadatkom organizacije, rešićete sa efektivnom listom elemenata jedne korporativne zabave.

Na šta to posebno trebate obratiti pažnju? Iskreno, ono što je od izuzetnog značaja i na šta će najviše ljudi da obrati pažnju, može stati u sedam reči – datum, ljudi, budžet, prostor, hrana i piće, i naravno muzika.

Čak i kada idete na bilo koju običnu zabavu, prvo što ćete zapaziti jeste ambijent, zatim hrana i piće i na kraju muzika jer nema dobre zabave bez dobre muzike.

Dakle, idemo tim redom.

1. Datum i vreme

Datum je jedan od najbitnijih faktora za organizaciju bilo kakve proslave, pa tako i korporativne. Pravi datum je često teško pronaći i to će vam reći svako ko je nekada organizovao nešto, pre svega jer povlači mnogo stvari sa sobom. Tako prostor koji je idalan, možda baš tada nije dostupan ili slično.

Datum i vreme su jako bitni i zbog toga što je cilj korporativnih proslava dolazak što većeg broja ljudi. Da bi svi mogli da budu na dogovorenom mestu baš kada je potrebno, mora se pažljivo birati u zavisnosti od obaveza, radnog vremena, i sličnih stvari koje mogu izazvati nedolazak.

2. Zvanice

Broj ljudi, odnosno zvanice su još jedna neverovatno važna stvar koju treba razmotriti. Prilikom odabira prostora za proslavu vaše firme, ključna stvar je da znate broj ljudi koji će prisustvovati.

Ako znate tačan broj, idealno. Ako ne, nije problem, važno je barem imati okvirno predstavu koliko bi zvanica moglo da dođe.

Uvek računajte sve zaposlene, a dobra ideja je omogućiti im da sa sobom povedu partnera ili jednog prijatelja.

S obzirom da ovakav tip proslave ima za cilj i promociju rada kompanije i nekih dostignuća, imajte na umu da će doći i potencijalni novi saradnici koji su zainteresovani za ono čime se bavite, ali i određeni broj predstavnika kompanija sa kojima već sarađujete.

3. Budžet

Jedna važna stvar koju treba razmotriti nakon određivanja broja zvanica, a pre izbora prostora jeste budžet koji ste spremni da izdvojite za potrebe organizacije.

Novac je izuzetno bitan jer bez njega, niko vam neće dati besplatnu hranu, prostor, muziku, itd. Stoga, dogovorite se sa rukovodstvom kompanije na koja sredstva možete da računate i ono što dobijete, iskoristite na pravi način.

4. Prostor

Sada kada okvirno (ili tačno) znate koliko će ljudi doći i koliki je tačno budžet, možete preći na izbor prostora. Da li će to biti vaša kompanija, iznajmljeni otvoreni ili zatvoreni prostor ili nešto treće, to je u potpunosti na organizatoru.

U skladu sa trenutnim uslovima i datumom proslave, recimo ako je leto i toplo vreme, dobra ideja je organizovati zabavu u nekoj bašti. Naravno, zatvoreni prostori su takođe odlična opcija, bez obzira da li iznajmljujete ili imate dovoljno mesta u objektu firme.

U suštini, prostor je stvar izbora i kompromisa koje pravite zbog broja zvanica, pristupačnosti lokacije, ali i određenih prednosti koje sam prostor nudi i slično.

Na primer, lepo je da objekat bude pristupačan što većem broju gostiju i da recimo poseduje parking kako bi svi mogli da uživaju u zabavi bez brige za automobile.

Osim toga, neke stvari koje su sitnice, a koje se podrazumevaju, kao što je recimo dekoracija, sasvim je sigurno da možete rešiti sa osobljem objekta u kome pravite proslavu.

5. Hrana i piće

Sledeća stavka su hrana i piće, a to je možda i najvažniji deo. Ako sagledamo situaciju realno, većina ljudi će doći zbog dobrog provoda i besplatnog ručka ili večere.

Onaj manji deo je tu zbog učvršćivanja odnosa sa klijentima, stvaranja mreže novih saradnika i proširivanja poslovanja.

Ipak, koliko god da hrana i piće jesu ili nisu u fokusu, moraju biti kvalitetni, ukusni, sveži i za svačiji ukus. Dakle, potrudite se da sve bude na maksimalno visokom nivou.

Hrana i piće se mogu rešiti na dva načina. Ili će se spremati u objektu koji ste odabrali, dakle možda neki restoran, ili će se vršiti dostava na odabranu lokaciju, recimo iz drugog restorana.

U svakom slučaju, proverite kakav je meni, šta se uklapa u budžet, da li je izbor raznolik i da li se uklapa u čitavu ideju, između ostalog.

6. Muzika

Na kraju, poslednji, ali ne i najmanje bitan element jeste muzika. Bez muzike, nijedna zabava nije potpuna. Muzika je glavna stvar za dobru atmosferu, ali koliko god da se trudili uvek nekome baš taj izbor muzike neće odgovarati.

To je potpuno u redu, jer u pitanju je veliki broj ljudi i nema šanse da svima udovoljite.

Umesto razmišljanja o pojedincu, ovde je bolje razmišljati o celini i o proslavi.

Možete angažovati određeni bend ili možda DJ-a, ali važno je da repertoar bude širok i da bude po nešto za svakog. Cilj je napraviti dobru kombinaciju, odnosno da ne bude monotono.

Dakle, muzika je bila poslednja stavka na listi. Ovih šest stvari su najznačajnije i u velikoj meri određuju uspešnost jedne korporativne, ali i bilo kakve druge zabave. Ako pažljivo pratite listu teško je da ćete napraviti lošu proslavu.

Na kraju krajeva, lepo je znati da ste se potrudili i da ste uzeli u obzir sve.



Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *