pexels-salo-al-16408

Šta je sve potrebno za dobru poslovnu proslavu?

 

Da li želite da proslavite jubilej vaše firme ili predstavite neki novi proizvod? Ne znate odakle da počnete i šta je najvažnije? Korporativna proslava je događaj koji se u svakoj kompaniji čeka dugo i sa ushićenjem. Planiranje, priprema i organizacija velikih korporativnih događaja je posao za čitav tim ljudi.

Da li je je HR tim zainteresovan da organizuje korporativnu novogodišnju proslavu vaše firme? Verujemo da je ovo zanimljiv izazov za njih. A ukoliko nisu zainteresovani ili nemaju kapacitete, firma može da potraži profesionalnu pomoć.

Na ovaj način, organizaciju prepuštate profesionalcima, a vaši zaposleni imaju više vremena za sebe. Možda je ovaj način veći izdatak za vašu firmu, ali osigurava vam profesionalno organizovanu žurku i uslugu na visokom nivou.

Ukoliko se ipak odlučujete da samostalno organizujete korporativnu žurku i da taj veliki izazov prihvatite, u nastavku vam ostavljamo nekoliko saveta i ideja koji će vam značiti prilikom organizacije žurke.

#1 Lokacija i prostor vaše proslave

Prva stavka svake proslave jeste upravo lokacija. A da biste znali koja lokacija je najpogodnija za vašu korporativnu proslavu, treba vam i broj zvanica. 

Prilikom potrage za lokacijom u broj prisutnih računajte sve zaposlene koji će biti pozvani, kao i poslovne saradnike. A broj zvanica takođe zavisi od činjenice da li će zaposleni moći na proslavi povesti svoju drugu polovinu. 

Kada uzmete u obzir potencijalan broj zvanica, možete da tražite lokaciju koja će da odgovara senzibilitetu vaše kompanije kao i povodu proslave. Ukoliko je proslava tematskog karaktera, neće moći sve lokacije da odgovaraju vašoj temi.

pexels-pavel-danilyuk-6405771

A i ukoliko ne odgovaraju, a imate veći budžet na raspolaganju, prostor se uvek može dekorisati i prilagoditi temi proslave. 

Prilikom angažovanja, tačnije planiranja velikih korporativnih proslava u velikim salama i restoranima, imajte na umu da se one uglavnom mesecima unazad moraju rezervisati. Pogotovo velike sale i restorani koji se koriste za venčanja

Parking

Poželjno bi bilo da prilikom potrage za idealnom lokacijom za proslavu u obzir uzmete i parking mesta kao značajnu stavku. Ukoliko ima gostiju koji neće konzumirati alkohol, dobro je da imaju obezbeđena parking mesta u samom sklopu prostora za proslavu ili bar u neposrednoj blizini.

Ukoliko se ne misli na parking, otežaćete vašim zvanicama komoditet dolaska na vašu proslavu, a takođe možete im stvoriti i dodatne troškove kao što su dolazak na proslavu i odlazak sa iste plaćanjem taksi usluge.

Pristupačnost lokacije

Pored izgleda prostora vaše proslave, bitna je i lokacija. Najbolje je izabrati lokaciju koja je najpristupačnija većini zvanica, a to je uglavnom u centru grada zbog povezanosti sa ostalim delovima grada.

Pored iznajmljivanja prostora, ukoliko vam uslovi to dozvoljavaju, možete organizovati proslavu i u svojoj kompaniji. 

Prevoz

Ukoliko pravite proslavu na nekoj udaljenoj lokaciji ili lokaciji izvan grada, možete organizovati prevoz za zaposlene. Na taj način ste sigurni da će svi stići kući sigurno i bezbedno, a njima ste skinuli teret oko organizacije sa vrata. 

Pored toga, to će biti jedan lep gest koji će im ulepšati veče i pružiti maksimalno uživanje, kao i osećaj vrednosti i pripadnosti unutar vaše kompanije.

#2 Ketering

Pored lokacije, hrana je jedan od najbitnijih elemenata dobre zabave. Koristite ketering koji ste lično probali ili ketering koji vam je preporučila osoba u koju imate poverenje. Hrana mora da bude sveža, kvalitetna i ukusna

Takođe, pored svežine, kvalitetna i ukusne hrane, izbor hrane bi trebao da bude raznovrstan s obzirom da ljudi imaju različite preferencije, ali i ishrane

Danas veliki broj ljudi je prešlo na ishranu koja ne uključuje proizvode životinjskog porekla, te bi trebalo da na vašem meniju se pronađu i vege namirnice.  

#3 Dekoracije vaše proslave

Planiranje jedne velike ili čak i manje proslave zahteva mnogo truda. A nekad, ono što drugima može da deluje beznačajno, vama to zahteva mnogo energije i truda. Koliko god dekoracije zvučalo beznačajno, oni zahteva trud i kreativnost.

Ukoliko vaša kompanija koketira sa određenim bojama i imate već izgrađeni brend, bitno je i da dekoracije koje će ukrašavati vašu proslavu budu u skladu sa tim paletama boja i vašim vizuelnim identitetom.

Na taj način identitet firme pretapate u dekoracije i pojačavate utisak o korporativnoj proslavi. Šaljete poruku da vam je bitan vaš imidž, a samim tim, zaposlenima stvarate povezanost sa vašim idejama, vašim poslovanjem i vašim brendom.

Kada su u pitanju dekoracije, možete pustiti mašti na volju. Ne treba preterivati, već izabrati najadekvatnije dekoracije koje idu u skladu sa godišnjim periodom i zlogom proslave – nećete imati iste dekoracije za novogodišnju žurku ili za proslavu preseljenja firme. Dekoracije takođe zavise i od prostora u kom se odvija proslava kao i poslovanju koje obavlja vaša firma.  

#4 Muzika – garant dobrog provoda

Kada je u pitanju muzika, ne možete napraviti izbor koji će odgovarati apsolutno svima. Ali, najbitnije je da većina zvanica bude ispoštovana i da muzika i energija bude u skladu sa proslavom. 

Muzika je zaista jedan od najbitnijih faktora koji garantuje dobar provod, te stoga bitno je da angažujete bend koji ima širok opus muzičkih numera u svim repertoaru. Na taj način, proslava neće biti monotona i verujemo da će svako uspeti pronaći pesmu za sebe. 

Nadamo se da vam je ovaj tekst bio od pomoći i da ćete uspešno organizovati, kao i održati prijatnu i lepu korporacijsku žurku o kojoj će cela firma i svi vaši partneri pričati nedeljama posle nje. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *