Biznis

Top 10 saveta za brzu i efikasnu selidbu poslovnih prostora – Bez stresa do nove adrese!

Top 10 saveta za brzu i efikasnu selidbu poslovnih prostora – Bez stresa do nove adrese!

Selidba poslovnog prostora može delovati kao veliki izazov, ali uz dobru organizaciju i nekoliko trikova, može proći glatko i bez nepotrebnog stresa. Zamislite to kao novo poglavlje za vaš biznis – priliku za svež početak u novom okruženju! Evo 10 saveta koji će vam pomoći da se preselite brzo, efikasno i bez glavobolje:

Želite da otvorite restoran? Evo na šta treba da obratite pažnju

Želite da otvorite restoran? Evo na šta treba da obratite pažnju

Bavljenje ugostiteljstvom je zaista lep ali i izazovan posao. Ako i vi razmišljate o otvaranju restorana ali ne znate odakle da počnete, donosimo vam nekoliko saveta kako da pokrenete ovaj biznis. Uspeh restorana zavisi od mnogo faktora, ali isto tako to je posao u kome nema predaha kada se radi kvalitetno i dosledno.

Kako strah utiče na naš poslovni napredak i kako izgraditi snažniju ličnost?

Kako strah utiče na naš poslovni napredak i kako izgraditi snažniju ličnost?

Kada počinjemo da se bavimo određenim poslom, prvi period na poslu posvećujemo učenju, slušanju starijih i usvajanju znanja koja će nam pomoći da napredujemo. Međutim, kako postajemo sve važniji deo organizacije u kojoj radimo, tako i naše odgovornosti rastu, a mi moramo da budemo spremni da preuzmemo uloge koje su pred nama. Ovo nije lako Continue reading Kako strah utiče na naš poslovni napredak i kako izgraditi snažniju ličnost?

Veštačka inteligencija i evidencija radnog vremena – zašto je čovek i dalje ključ sistema 

Veštačka inteligencija i evidencija radnog vremena – zašto je čovek i dalje ključ sistema 

Otkada postoji evidencija radnog vremena prošla je kroz razne faze. Ona je dugo bila manuelan i vremenski zahtevan posao. Tradicionalne metode poput papirnih formulara i ručnog unosa podataka o radnom vremenu pokazale su se dosta neefikasne i pune grešaka.

Kako osvežiti imidž i povećati kredibilitet kod kupaca?

Kako osvežiti imidž i povećati kredibilitet kod kupaca?

U današnjem konkurentnom poslovnom okruženju, izgradnja i održavanje čvrstog imidža je od suštinske važnosti za privlačenje i zadržavanje kupaca. Poverenje i kredibilitet nisu samo apstraktne vrednosti, već konkretni faktori koji direktno utiču na uspeh vašeg poslovanja. Osvežavanje imidža i poboljšanje kredibiliteta zahteva strateški pristup, koji uključuje unapređenje svih aspekata poslovanja kako bi se stvorio pozitivni Continue reading Kako osvežiti imidž i povećati kredibilitet kod kupaca?

Jačajte kolektivni duh timskim aktivnostima tokom leta

Jačajte kolektivni duh timskim aktivnostima tokom leta

U poslednjih nekoliko godina sve je popularnija organizacija timskih aktivnosti unutar kompanija koje posluju na našem tržištu. Ideja o timskim aktivnostima poznata kao team building započeta je u Americi 80-ih godina prošlog veka pa je početkom ovog veka došla i do Evrope, a sa dolaskom evropskih kompanija u Srbiju, uselila se i u naše kompanije.