Xiaomi predstavio novi “Alive” brend identitet
Popločavanje puta u premium segment i podizanje svesti o brendu u narednoj deceniji
Mesto dobrih blogova!
Popločavanje puta u premium segment i podizanje svesti o brendu u narednoj deceniji
10 milijardi američkih dolara će biti investirano u pametna električna vozila u periodu od narednih 10 godina
Mi MIX FOLD predstavlja novu prekretnicu u industriji pametnih telefona
Svako ko planira da u nekoj bliskoj budućnosti osnuje svoje preduzeće i uplovi u preduzetničke vode, sigurno mu na pamat pada veliki broj pitanja kako bi se sve što je potrebno odradilo na zakonski propisan način. Nekima sam postupak može delovati toliko komplikovan, pa u startu odustanu od svoje zamisli.
Svi koji se odluče za nastupanje na sajmu, prvo moraju da se opredele da li će nastupati samostalno ili kolektivno. Postoji nekoliko razloga zbog kojih se određene kompanije odlučuju za samostalne nastupe i zašto se pojedinici radije odlučuju za kolektivni nastup. Tako, na primer, za kolektivno izlaganje se odlučuju svi oni koji imaju ograničen budžet, … Continue reading Kako do uspešnog predstavljanja na sajmu?
Reklama i marketing je ono o čemu se najviše govori poslednjih nekoliko godina, posebno od trenutka kada su društvene mreže počele da budu aktivan činilac svih dobrih reklama. Nekada su najvažniji bili televizija i štampani mediji, jer su pružali najveći odziv, danas iako televizija drži nivo u tom pogledu, stvari su se ozbiljno promenile.
Odlučili ste da napravite veliki korak i osnujete sopstveni biznis? Odlična ideja!
Dok mnogi smatraju da koučing isključivo ima za cilj da poboljša izvedbu klijenta, zapostavlja se činjenica da taj klijent mogu biti i čitavi timovi zaposlenih. Tom granom koučinga koja se između ostalog bavi i tim menadžmentom naziva se biznis koučing.
Živimo u vremenu gde ne možemo izbeći reklame. Infomacije su svuda oko nas i veoma lako možemo doći do njih. Ovo je veoma bitno za vlansike biznisa naročito onih malih koji moraju da nađu svoj put do potrošača kroz različite vrste reklamnog materijala.
Svaka firma koja danas uspešno posluje nastala je uz puno truda i rada, a svaki poslodavac, bez koje ne bi mogla da postoji, sigurno se odricao puno toga kako bi dostigao maksimum u poslovanju.