Neka dobar dizajn bude vaš kec u rukavu

Iako su odavno tehnologija i digitalni svet zavladali u našim životima, pojedine stvari ostaju tradicionalne, i još uvek se ne menjaju. Iako postoje mnogobrojni načini preko kojih dobijamo informacije, jedan vid reklamiranja nikako nije zastareo. To su čuvene vizit karte, koje su i dalje itekako efektne. Ona mora ostaviti utisak na korisnika, i dati mu potrebne informacije o vama ili vašoj kompaniji. Gotovo da nema osobe koja nema bar neku vizit kartu u svom novčaniku. To samo dokazuje da je ovakav vid reklame i dalje poželjan.

Razgovor je naravno najbolje sredstvo, kojim se dobijaju željene informacije. Ukoliko vi prvi sagovorniku date vašu vizitku, on će, ukoliko poseduje svoju, automatski poželeti da vam je da. Ljudi još uvek vole takav način poslovanja, jer ih povezuje i omogućava lakšu komunikaciju. Iz tog razloga, i poslovi se lakše ugovaraju, i brže se stiču novi partneri.

Budite upečatljivi i prepoznatljivi sa vašim vizit kartama

Na samim vizitkama se vidi slika vašeg poslovanja i vas samih. Ako je ona izrađena od lošeg materijala, a dizajn se ničim ne izdvaja, potencijalni klijenti i poslovni partneri, će smatrati da ste neozbiljni i nezainteresovani za saradnju. Svi mi imamo neki svoj stil, i naravno da se ne sviđaju svima iste stvari, ali sklad samog dizajna i materijala je od velike važnosti. Drugi će steći pozitivnu sliku o vama, i sačuvati vaš kontakt. Šabloni su jednostavni i prevaziđeni, često dosadni. Kartica treba da bude prilagođena vašem biznisu, jedinstvena i drugačija od ostalih konkurenata.

Do skoro, sam dizajn vizit karte je bio krajnje jednostavan, bela podloga sa crnim slovima. Grafički dizajneri će vam napraviti unikatan dizajn, kojim ćete se izdvajati od ostalih. Na vama je samo da iznesete jasno detalje koje želite, a profesionalci će odraditi vrhunski posao, kojim ćete biti prezadovoljni. Podloga može biti mat ili sjajna, kao i u nekoj drugoj boji osim bele. Takođe, slova ne moraju biti odštampana u crnoj boji. Ako imate već definisane boje vaše korporacije, onda neka i vizitke budu u tim bojama. One se mogu i plastificirati, i na taj način će duže trajati. Parcijalni UV lak i blindruk, stvaraju reljefnu teksturu, ali se oni koriste uglavnom za luksuznije varijante.

Format i izbor papira

Standardni format za izradu vizitki je 90 mm *  50 mm, ali to naravno nije pravilo. Štamparske tehnologije su napredovale, pa su i mogućnosti veće. Kartice mogu imati zaobljene vrhove, mogu biti na preklop, ali i imati oblik proizvoda, logotipa, pa čak i maskote, ako je imate. Naravno, oblik treba prilagoditi biznisu, pa tako sigurno nećete imati vizitke u obliku npr. balona, ako se bavite ozbiljnim poslovima. Informacije koje se nalaze na samoj kartici, poput logoa, imena i kontakata, ne treba da budu blizu ivice, kako prilikom sečenja ne bi došlo do odsecanja jednog njihovog dela. Iz tog razloga sve ispisane informacije treba pomeriti nekoliko milimetara od ivice.

Papir koji se obično koristi je kunstdruk od 300 grama, ali to isto nije pravilo. On dobro upija boju, pa je štampa na njemu uvek dobra ideja. Naravno, mogu se koristiti i specijalni papiri, tu je izbor na vama. Oni se mogu razlikovati u reljefu i izgledaju liksuznije, ali imaju jednu manu. Prilikom štampanja mogu promeniti nijansu željene boje, pa se preporučuje da se na njima štampaju manji tiraži.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *