Top 10 saveta za brzu i efikasnu selidbu poslovnih prostora – Bez stresa do nove adrese!

Selidba poslovnog prostora može delovati kao veliki izazov, ali uz dobru organizaciju i nekoliko trikova, može proći glatko i bez nepotrebnog stresa. Zamislite to kao novo poglavlje za vaš biznis – priliku za svež početak u novom okruženju! Evo 10 saveta koji će vam pomoći da se preselite brzo, efikasno i bez glavobolje:

1. Planiranje je pola posla – Mapa puta do nove kancelarije

Napravite detaljan plan selidbe. Ovo je vaš „mapa puta“ do nove kancelarije. Uključite sve korake: od određivanja datuma selidbe, preko pakovanja i transporta, do raspakivanja i postavljanja u novom prostoru. Što je plan detaljniji, to će selidba biti lakša. 

Ključna reč je parking! Sve će biti mnogo lakše ako imate rešeno parkiranje i za utovar i za istovar stvari.

2. Mudro biraj dan D – Izbegnite gužvu i stres

Izaberite dan za selidbu koji najmanje utiče na vaše poslovanje. Idealno bi bilo da to bude vikend ili dan kada imate manje posla. Izbegavajte dane sa važnim sastancima ili rokovima.

Nikako selidba u špicu. Selidba firme treba da se odigra kada nema gužve u saobraćaju.

3. Timski rad je san snova – Uključite svoje zaposlene

Uključite svoje zaposlene u proces selidbe. Dodelite im konkretne zadatke, kao što su pakovanje ličnih stvari, sređivanje dokumentacije ili označavanje kutija. Timski rad olakšava posao i stvara osećaj zajedništva.

Tim bilding! Neka to bude i druženje zaposlenih kako bi zajedno radili na preseljenju firme. 

4. Profesionalna pomoć zlata vredi – Agencija za selidbe kao vaš saveznik

Razmislite o angažovanju profesionalne agencije za selidbe. Oni imaju iskustva, opremu i resurse da selidbu obave brzo i sigurno. Istražite, uporedite ponude i izaberite pouzdanog partnera.

Ključna reč je profesionalna agencija za selidbe koja ima iskustvo u selidbi firme.

5. Inventar – Vaš kontrolni spisak – Ništa se ne gubi!

Napravite detaljan inventar svega što se seli. Ovo će vam pomoći da pratite stvari i sprečite gubitke ili oštećenja tokom transporta. Fotografisanje vrednih predmeta je takođe dobra ideja. Podrazumeva se da najvrednije stvari preselite sami ili na drugi način obezbedite i pripremite za selidbu.

Pametno osmislite evidenciju svih stvari koje se sele.

6. Pakovanje sa sistemom – Red u kutijama, red u glavi

Pakujte stvari po kategorijama i označite svaku kutiju sa sadržajem. Ovo će vam uštedeti mnogo vremena prilikom raspakivanja u novom prostoru. Koristite kvalitetne kutije i zaštitni materijal.

Da, zaista ne morate sami. Razmislite o selidbi ključ u ruke.

7. Komunikacija je ključ – Obavestite sve na vreme

Obavestite klijente, partnere i druge relevantne kontakte o vašoj selidbi i novoj adresi. Ažurirajte informacije na vašoj web stranici i društvenim mrežama. I to blagovremeno. I po nekoliko puta jer jedan mejl više nije dovoljan.

Potrebne informacije o novoj lokaciji i novim kontakt podacima stvarate sami.

8. Novi početak, novi raspored – Planiranje prostora u novoj kancelariji

Pre selidbe, isplanirajte raspored nameštaja i opreme u novom prostoru. Ovo će vam pomoći da se brzo organizujete i počnete sa radom. 

Sve što unapred isplanirate biče vaša ušteda kasnije. 

9. Internet i ostale konekcije – Bez prekida u poslovanju

Pobrinite se da su internet, telefonske linije i druge važne konekcije aktivirane u novom prostoru pre nego što se preselite. Ovo će osigurati neprekidan rad vašeg poslovanja. 

Ako ste na primer IT kompanija ili značajno zavisite od brze dostupnosti Interneta, razumećete koliko je bitno da predvidite neprekidnost u poslu.

10. Fleksibilnost je vrlina – Budite spremni na nepredviđene situacije

Selidba retko ide baš onako kako je planirano. Budite fleksibilni i spremni na nepredviđene situacije. Važno je da ostanete smireni i da se fokusirate na rešavanje problema. 

Čak i kada imate detaljna lista sa svim koracima i zadacima računajte da će uvek biti nešto i van liste.

I na kraju

I kada mislite da sve znate i da vam nije potrebna pomoć pri selidbi firme zastanite. Možda neka iskustva iz prve ruke od drugih firmi koje su bile u sličnoj situaciji mogu da vam pomognu kod odabira agencije za selidbe npr. Svaki savet može biti zlata vredan i da vas poštedi stresa i troškova.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *