reklamni materijal

Kako da promovišete firmu u najboljem svetlu

Svaka firma koja danas uspešno posluje nastala je uz puno truda i rada, a svaki poslodavac, bez koje ne bi mogla da postoji, sigurno se odricao puno toga kako bi dostigao maksimum u poslovanju.

Ali i kad se dostigne maksimum, vrlo brzo situacija može da se promeni ukoliko se ne ulaže u dalji razvoj. Kupci danas mogu biti po hiljadu kilometara udaljeni, ali je bitno da saznaju za vas i vaš posao. Danas zahvaljujući digitalizaciji, vrlo brzo i lako može da se sazna za vas, ali ne treba zbog toga potceniti klasičan reklamni materijal.

Roll up baner za sve vrste promocija

Bilo da vam je potrebna unutrašnja ili spoljašnja promocija roll up baneri su tu za vas. Za one koji nisu baš upoznati sta sadrže roll baneri, to su: aluminijumska konstrukcija, štampa na propilenskom banerskom platnu i prenosna torba. Veoma je raspostranjen u promociji i prezentaciji različitih brendova, proizvoda i usluga. Roll up baner je samostojeći nosač velikih plakata, sa mogućnošću uvlačenja i izvlačenja štampanog materijala. Što znači da ga možete postaviti bilo gde i na vrlo lak način i bez mogućnosti oštećenja. Tako spakovan roll up baner možete nositi svuda sa sobom, a i veoma brzo u roku od par minuta rasklopiti svuda. Inače ukoliko je potrebna zamena štampanog materijala i to se odvija veoma brzo i efikasno, tako da nikakav problem sa roll up banerima nećete imati. Veoma je izdržljiv i stabilan u prostoru,a  težina roll up banera varira od 4 do 10 kg, u zavisnosti gde će biti postavljen, da li napolju ili u unutrašnjosti neke prostorije. Što se tiče dimenzija i cene roll up banera, svakako da od veličine zavisi cena. Tako da se cene kreću od 60 do 300 evra.

Reklamnim materijalom do povećanja broja kupaca

Veoma je bitno da odlučite koji ćete reklamni materijal da koristite i da u tom pogledu budete dosledni bez obzira na troškove. Morate razraditi dobar plan za nabavku reklamnog materijala i pripremu za odabir. Ne očekujte da odmah privučete veliki broj kupaca, zato obratite pažnju na biznis plan, i napravite dobar odnos uloženog i dobijenog. Shvatite da izrada reklamnog materijala nije trošak već ulaganje. Ulažete svakako u povećanje obima posla, a ne da bi vam reklamni materijal stajao negde u magacinu. Reklamni materijal će se razlikovati u zavisnosti od toga kome ga delite. Tako da to mogu biti reklamni rokovnici, privesci, olovke, majice itd. Iskoristite sve mogućnosti koje vam nude proizvodjači reklamnog materijala i zajedničkom saradnjom moći ćete da napredujete u svakom pogledu.

Sajam – idealna prilika za promovisanje firme

U današnje vreme ako mislite da napredujete, neophodno je da se što više pročuje za vas. Zato je veoma bitno prisustvo na sajmovima, gde dolaze ljudi ne samo iz Srbije, već i iz okolnih zemalja. Sajmovi su danas postali najvažniji za povećanje obima proizvodnje i prodaje. Neće svi posetioci postati vaši saradnici i kupci, ali će veliki broj svakako čuti za vas. Zato obavezno na sajmovima delite odredjeni reklamni materijal poput kalendara, hemijskih olovaka, šolja, kišobana, blokčića… Iako vam ovo sve nekako deluje nemoguće da ćete na taj način privući ljude, verujte da psihološki utisak koji ostavljate poklanjanjem ovih sitnica, ima daleko veliki efekat. Nekako su ljudi navikli da dobijaju povremeno neke poklone i da se prestižne kompanije bore koja će privući veći broj poslovnih prijatelja ili kupaca.

Osim odluke šta sve treba da čini reklamni materijal, povedite računa i kako će da izgleda vaš štand. Možda zvuči suludo, ali veoma je bitno kako ćete da uskladite boje, koje nisu previše jake, a opet moraju biti dominantne i u skladu sa profesijom. Na sajmovima su brojne kompanije zainteresovane da što više kupaca privuku pa iz tog razloga, bitan je kakav utisak ostavi i vaš reklamni materijal. Svakako će oni to poneti kući i onda se na miru odlučiti za neku od određenih firmi. Takođe i vi ako vam se neka firma učini zanimljivom obavezno uzmite reklamni materijal, jer je vrlo moguće da ostvarite neku zajedničku saradnju. Najbolje je da se obratite posebnim proizvođačima koji se jedino bave proizvodnjom reklamnog materijala. Veoma je bitno da kupci ne zaobilaze vaš štand već da ih privuče i još uz to kada dobiju adekvatan reklamni materijal, sa sve različitim mogućnostima poslovanja, sigurno neće ostati ravnodušni. Ono što je sigurno roll up banere nikako nemojte zaobilaziti, jer se oni prvo primete.

Bez roll up banera nema adekvatne promocije na sajmu

Kao što smo već pomenuli veoma je bitno da prođete što bolje na sajmu i da vaša firma bude zapažena. Zato iskoristite roll up baner kao idealni reklamni materijal. Roll up baneri se ne poklanju potencijalnim kupcima ili budućim partnerima, ali treba da izaberete dizajn kakav je u skladu sa vašim poslom i koji je dovoljno upadljiv, a nenametljiv. Svakako kada ne koristite roll up baner, on može da bude spakovan, jer ima i prateću torbu sa sobom. Ili ako vam je potrebno za neki drugi sajam da malo promenite štampani materijal ni to nije nikakav problem. Cena je uglavnom ista kod svih proizvođača, jedino ako ste baš specifični oko dizajna onda se cena formira po dogovoru. Obavezno nađite ozbiljne proizvođače, koji će uraditi kvalitetnu štampu na baner platnu i predstaviti vaš proizvod ili delatnost u punom sjaju. Odaberite veličinu roll up banera i sve ostalo prepustite ljudima koji su stručni u svom poslu. Uz roll up baner obavezno odaberite još neki reklamni materijal, ali koji ćete poklanjati. Možda u tom trenutku za vas bude malo veći trošak, ali verujte da će takav vid promocije pomoći da još bolje poslujete i ostvarujete svoje ciljeve. Firma Zeppelin pro se bavi izradom reklamnog materijala veoma uspešno, njihovo iskustvo će sigurno pomoći i rastu vašeg biznisa.

Tradicionalni reklamni materijal za napredak

Ono što je potvrđeno godinama unazad dok kupci ne dobiju neki poklon ili ne čuju lepu reč, nema šanse da postanu vaši kupci. Pored svih savremenih vidova promocije vaše firme, putem sajmova, prezentacija, konferencija, najveći utisak na kupce ostavljaju sitnice poput: olovki, bločića, šolja, kalendara… Svakako da ako želite kod svojih poslodavaca ili zaposlenih da ostavite bolji utisak onda dominira elegantniji reklamni materijal poput rokovnika, novčanika, satova, različitih vrsta torbi, kišobrana.

Svakako da svaki od ovih reklamnih materijala ima svoje prednosti i mane. Olovke na primer se lako izgube, blokčići kada se potroše bace u kantu, šolja nespretnim slučajem može da se razbije. Ne kažemo da vam neće pomoći u širenju poslovanja, jer svakako na svim tim stvarima može da se ištampa logo firme i kontakt, a opet su to predmeti koji se koriste u svakodnevnoj upotrebi. Ali ukoliko imate mogućnosti da ulažete u reklamni materijal, onda gledajte da bude što korisniji potencijalnom kupcu i da što više primami i ostale.

Kišobrani su idealan spoj lepog i korisnog. Svakome je neophodan kada iznenadi letnji pljusak i uz dobru kombinaciju boja sa logom vaše firme i kontaktom ostaviće utisak da ste ozbiljan poslodavac. Svakako kod proizvođača vi ste ti koji birate veličinu kišobrana, da li će da bude šaren ili jedne boje kišobran. Nećete pogrešiti pri izboru kišobrana kao reklamnog materijala, jer kao i na roll up branerima imate dovoljno mesta da ispišite sve što želite.

Reklamni materijal za poslovne saradnike

Svakako da reklamni materijal ne može biti isti za poslovne saradnike i obične kupce. Saradnicima se obično poklanja u vreme praznika i bira se takav reklamni materijal koji odiše elegancijom i predstavlja naklonost zbog uspešne i duge saradnje. Ukoliko želite da impresionirate poslovnog saradnika treba da vodite računa i o njegovoj kulturi ili iz koje je zemlje. Svakako pažljiv odabir reklamnog materijala vam predstoji.

Kožni rokovnici ili futrole za satove predstavljaju poklone koji se mogu dopasti vašim saradnicima. Tako ostavljate poruku da je veoma bitno za povećanje produktivnosti organizovati svoje vreme, jer kao što znamo „vreme je novac“. Na oba poklona može da stoji logo vaše firme i kontakt telefon, tako da preko tih poslovnih prijatelja možete dobiti i neke nove saradnike. Ono što je takođe bitno, reklamni materijal ne treba slati poštom ili preko nekoga. Najbolji utisak ostavlja kada lično odnesete poklon, jer iskazujete i svoju ozbiljnost u radu.

Tradicionalni ili savremeni vid reklamnog materijala za izgradnju poverenja

Pored toga što ćete primenjivati savremene načine oglašavanja putem interneta, raznih reklama, prisustvovanja na sajmovima, ne zaboravite šta ćete sve postići upotrebom reklamnog materijala. Ako želite da vaša firma izdominira i zasija u punom sjaju onda morate da se konstantno trudite i takmičite sa konkurencijom. Svi znamo da kvalitet jeste presudan, ali nekada baš ta reklama nas ubedi da ste iz nekog razloga bolji od nekoga drugog.

Prednost korišćenja reklamnog materijala jeste svakako da odlučujete o veličini i boji koju ćete da koristite. Svakako je i jeftiniji od reklame na TV-u i koristi se od davnina, a i možete uvek da eksperimentišete sa različitim proizvodima reklamnog materijala. Reklame na sajtovima svakako šire saznanje o vama, ali to je savremeni skorašnji vid reklamiranja i pitanje je koliko uspeha donosi. Isto razlika između reklamnog materijala i internet reklama jeste što je reklamni materijal opipljiv, i nije potrebno da upalite kompjuter ili uzmete telefon da bi ste se setili neke firme. Roll up baneri su reklamni materijal koji ćete sigurno primetiti ako stoji ispred neke radnje ili pored nekog štanda, a ove iskakuće reklame često zatvorimo jer se plašimo različitih virusa.

Iako živimo u svetu digitalne tehnologije naveli smo nekoliko primera zašto je bolji reklamni materijal od savremenog načina promocije. Ali svakako to ne znači da internet treba da zapostavite. Najbolje je da primenjujete oba vida reklamnog materijala i onda nemate razloga da se plašite. Vaša firma će sigurno zauzeti prvo mesto u sferi poslovanja, jer ćete spojem savremenog i tradicionalnog načina prezentovanja firme moći da zainteresujete sve generacije.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *