Najpoznatiji slogani automobila i šta poručuju

Slogani imaju veliku ulogu u ubeđivanju potrošača da kupi proizvod određeni proizvod koji stoji iza tog slogana. Njihov cilj je da na najbolji mogući način predstave suštinu i ideju proizvođača, tako da se ljudi mogu identifikovati i povezati sa tim sloganom. Ista stvar važi i kada su u pitanju najpoznatiji slogani automobila. Auto kompanije vode računa o tome šta žele da poruče svojim i potencijalnim kupcima.

Recimo, zamislite da stojite na praznom putu putu koji se prostire pravo koliko vam oči dosežu. Ne postoji ništa okolo, samo nebesko plavetnilo  i beskrajna polja kukuruza. Nema nikakve buke, osim letnjeg povetarca koji se poigrava sa rastinjem. Odjednom vam se javlja neutoljiva žeđ, žeđ za vožnjom i osvajanjem prostora.

A sada, koji auto zamišljate? Sigurno ne neki polovni Ford Focus

Vaša mašta je pod uticajem onoga što ste čuli i videli u prošlosti. To može biti slika, sećanje iz detinjstva ili slogan. Slogani mogu biti toliko moćni da ostaju godinama u sećanju. A vrlo dobri slogani čak mogu pretvoriti nedostatke u prednosti. Dakle, šta čini jedan inspirativni slogan? – Iskrenost i jednostavnost. To je to.

There is no substitute (Ne postoji zamena) – Porsche

Dve generacije je odraslo uz ovu mantru. Slogan je urezan u podsvest svakog automobilskog entuzijaste. Svi znamo da ako nešto kažeš dovoljno puta, ljudi će početi da veruju. Ja verujem u to. I iskreno, zaista ne postoji ni jedan drugi automobil kao Porše.

Nijedan drugi proizvođač sportskih automobila ne koristi ravan bokser motor. Porše je magična kombinacija luksuza, besprekornih manira na putevima, telepatskog upravljanja, dinamične šasije koja prevazilazi njene izuzetne sposobnosti i ultra-sofisticiranog, snažnog pogona koji gracioznost pretvara u monstruoznu brzinu u roku od nekoliko milisekundi od pritiska stopala.

Kultni 911 je jedinstven u automobilskoj istoriji i ostao je veran, tokom više od 40 godina,  svom originalnom, savremenom dizajnu. 911 je 911 i odmah ga je moguće prepoznati, bez obzira na svoje godine i generaciju. To je legenda vožena od strane legendi.

The Ultimate Driving Machine (Krajnja vozačka mašina) – BMW

Verovatno je jedan od najprepoznatljivijih slogana među proizvođačima automobila širom sveta. Slogan je dobro služio Minhenskoj kompaniji tokom godina. Rečenica je jednostavna, opisna, pogađa u srž i najvažnije od svega, prepoznatljiva je sa brendom.

Mnoge kompanije mogu da smisle pametne slogane, ali ako ne ‘’isprate“  brendom ili čak prevaziđu proizvode koje oni predstavljaju, onda su izgubljene u moru od tri do pet reči. I ostaje im da krenu ispočetka.

Dakle, o čemu se tu radi, zašto je BMW-ov slogan tako upečatljiv? Jednostavno, BMW je podržao svoju tvrdnju prilično dobrim automobilima koje je jednostavno uzbudljivo voziti. Slogan, sada skoro 4 decenije star, stvoren je pod relativno nepoznatom agencijom, Ammirati & Puris.

Power, beaty and soul (Moć, lepota i duša) – Aston Martin

Sportski automobili Aston Martina su sinonim za britanski luksuz, moć, i hladnoću. Oni su brzi. Oni su prefinjeni. Oni su izgrađeni po ultra-visokim standardima. I oni izazivaju određeni osećaj koji se gaji od strane kompanije koja poštuje tradiciju i razume svoju bogatu istoriju, a takođe stalno pomeraju granice onoga što je moguće.

Baš kao BMW, Aston Martin zna kakve on automobile prodaje. Ali za razliku od BMW-a, on priča jednu drugčiju priču. Nije bitna samo mašina i mehanika, ima nešto u nasleđu i umetnosti, duši jednog automobila – jer vozila nisu samo transportno sredstvo. Veoma je integrisan sa načinom života i ideologijom jednog vozača Aston Martina.

Only those who dare, truly live (Samo oni koji se usuđuju zaista žive) – Ferrari

Ko želi da živi bez snova ili da živi osrednji život? Koji dečak je odrastao sa željom da jednog dana poseduje ekonomičan auto? Kada sam još bio mali, moj soba je bila ispunjena igračkama automobila, i jasno se sećam malog crvenog Ferarija F40.

Kada slušate ljude koji se suočavaju sa smrću, oni često kažu da žale što nisu posedovali hrabrost da žive život po svojoj meri, a ne život koji se od njih očekuje. Hrabrost, to je emocija koju Ferari predstavlja.

Jer vožnja je strastvena, puna uzbuđenja, uzbuđenja koja stimuliše sva čula. To nije samo sredstvo kojim se stiže od tačke A do tačke B. To je više proces – ili doživljaj- nego transport, kapiš?

Think small (Mislite o umanjenom) – Volkswagen

Kampanja za Volksvagen Bubu iz 1959. godine, stvorena je u zlatnom dobu oglašavanja, od strane Julian Koenig-a u agenciji DDB. Kampanja je proglašena najboljom reklamnom kampanjom dvadesetog veka. Kampanja se smatra toliko uspešnom da je učinila mnogo više od podsticanja prodaje i izgradila doživotnu lojalnost brendu.

Uzmite u obzir ogroman uspeh kampanje u gotovo nemogućim uslovima. Trebalo je prodati mali kompaktni auto amerikancima opsednutim muscle automobilima koji su bili simbol postignuća. Auto koji se uzgred, proizvodi u ,,nacističkoj’’ Nemačkoj. Kampanja je pokrenula revoluciju u marketingu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *