Radni prostor u stanu: Šta je sve neophodno za praktičnu i dobro organizovanu kućnu kancelariju

 

Kućna kancelarija je postala pravi deo svakog životnog prostora i sve više ljudi traži najbolji način kako da stvori prostor za rad i uskladi ga sa životnim prostorom. Bilo da imate mogućnost da jednu prostoriju opredelite za rad ili želite da pretvorite mali kutak u radno okruženje, postoji nekoliko pravila koja će vam pomoći da iskoristite svaki kutak i optimizujete prostor u potpunosti.

Posedovanje prostora koji u potpunosti može da odgovori svim vašim potrebama je osnova za kreiranje najboljeg radnog prostora koji će vam pomoći u obavljanju svakodnevnih obaveza. Bez obzira da li tražite privremeno rešenje ili želite da stvorite prostor koji će vas služiti duže vreme, organizacija kancelarije je ključ za poslovni uspeh.

Udoban i funkcionalan nameštaj

Bez obzira na veličinu prostora kojim raspolažete, svaki komad nameštaja koji planirate da unesete u kancelariju treba da ima svrhu i da pored toga bude i udoban. Sa jedne strane nameštaj u kom ćete provoditi veći deo dana treba da bude udoban i da omogućava pravilno sedenje kako biste izbegli stvaranje problema sa kičmom i vratnim mišićima. Potrebno je da bude odgovarajuće visine i da odgovara stolu za kojim ćete raditi. Sa druge strane, potrebno je da izbegnete gomilanje nepotrebnog nameštaja i da se odlučite za ubacivanje samo onih komada koji će vam zaista biti potrebni.

Prostor za odlaganje

Svaki tip posla zahteva određeni prostor za skladištenje i odlaganje svih neophodnih stvari. Postoji nekoliko delova prostora za skladištenje koji će vam biti potrebni – glavni se nalazi na vašem radnom stolu i odnosi se na odlaganje stvari koje stalno koristite, poput kancelarijske opreme i sitnog inventara koji vam je potreban. Sa druge strane se nalazi prostor za odlaganje veće kancelarijske i računarske opreme i rezerve potrošnog materijala. Ovo ne mora da bude blizu vašeg stola, ali ove predmete možete držati uredno složene kako biste uvek mogli da dođete do njih. Na poslednjem mestu se nalaze dokumenta koja su vezana za ranije obavljen posao ali je neophodno da ih čuvate.

Kancelarijska oprema

Najbitniji element svake kancelarije je oprema koju koristite svakodnevno i koja zbog toga treba da bude odgovarajuća i kvalitetna. Na prvom mestu se nalaze računar i sve komponente koje su potrebne da bi vaše glavno sredstvo za rad funkcionisalo bez pauze i kvarova. Pored računara, potrebni su vam skener i štampač te je neophodno da uvek imate svu propratnu opremu kao što su odgovarajući papir za štampu i adekvatni toneri za štampače koji će vam omogućiti pripremu dokumentacije i rad bez ometanja.

Untitled 2

Odgovarajuća namena prostora

Kada je u pitanju rad od kuće, ponekad ume da bude zahtevno uskladiti radni i životni prostor. Zato je neophodno da svaki deo kancelarijskog prostora bude usmeren samo na to kako biste iskoristili svaki kutak i dali mu neku smislenu namenu. Pored uređivanja centralnog prostora u kom će se nalaziti sto sa računarom, potrebno je da odredite prostor za skladištenje, prostor za sastanke ukoliko je to potrebno i prostor u kom ćete moći da se posvetite rešavanju problema ili pravljenju rasporeda za koji će vam biti potrebna jedna tabla sa raznim oznakama u boji kako biste se lakše organizovali.

Lični pečat za kreativnost

Iako uređujete kancelariju, ne treba da zaboravite na neke elemente koji će vam pomoći da se opustite i stvorite prijatnu atmosferu kada je u pitanju rad i kreativnost. Ukoliko imate prostora, možete da dodate policu za knjige na koju možete da izložite literaturu vezanu za posao kako bi vam uvek bila pri ruci. Sa druge strane, fotelja koja može da vam posluži za kratki predah od posla ili čitanje poruka na početku radnog dana može da napravi značajnu razliku. Biljke su takođe odličan izbor za postizanje opuštajuće i prijatne atmosfere za rad, a i doprinose lepom izgledu vašeg radnog prostora. 

Kućna kancelarija postaje sastavni deo današnjih domova i neophodno je znati kako organizovati ovaj prostor kako bi se iskoristio svaki kutak. Kombinacija kreativnog kutka i mesta za rad je savršeni balans koji daje najbolje rezultate ukoliko znate kako da postignete pravu ravnotežu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *