3 najbitnije stavke za reklamiranje brenda

Reklama i marketing je ono o čemu se najviše govori poslednjih nekoliko godina, posebno od trenutka kada su društvene mreže počele da budu aktivan činilac svih dobrih reklama. Nekada su najvažniji bili televizija i štampani mediji, jer su pružali najveći odziv, danas iako televizija drži nivo u tom  pogledu, stvari su se ozbiljno promenile.

Da bi jedan brend „stao na noge“ i da bi ostvario neki uspeh, odnosno, da bi pokrenuo zaradu kako bi nastavio poslovanje i širenje, potrebno je da dobro bude osmišljena marketinška strategija. U tom pogledu je najbolje angažovati stručnjake, jer ta uložena sredstva vraćaju se u mnogo većem obimu, ali možete i samostalno doprineti tome da reklamom, dobrom reklamom, dođete do što većeg broja ljudi koji su čuli za vas i koji koriste i kupuju vaš proizvod, bez obzira na to o čemu se radi. Zato izdvajamo 3 najvažnije stavke koje morate posedovati, kako bi reklama bila kvalitetna i uspešna.

Reklamni materijal

Reklamni materijal je nešto što odavno postoji i nikada neće zastariti, kao vid reklame, koja nije masovna, ali jeste učinkovita. Ljudi vole da dobijaju promotivni materijal od različitih brendova, nebitno da li je u pitanju štampa na majcama ili nekim drugim komadima  garderobe, šolji, hemijskoj olovci, upaljaču, USB memoriji ili nečemu sličnom. To na neki način čini da se ljudi povežu i zavole određeni brend, jer osete ono što je najvažnije, a to je da jedan brend misli na njih i kada ne moraju ili ne žele da kupe ništa od njega.

Takav osećaj stvara da dobijete stalnog klijenta i kupca vaših proizvoda ili usluga. Promo materijali mogu poslužiti i za nešto masovniju reklamu, kao što je to deljenje flajera, pa se na taj način proširi vest da se nalazite i nešto nudite u određenom kraju, određenom gradu i slično. Reklamni materijal Beograd možda najbolje poznaje kao dobru vrstu reklame, jer u velikim gradovim ovakav način oglašavanja jeste najpotrebniji, pa se flajeri dele po ulicama, ostavljaju u kafićima, na prometnim mestima, ali i u poštanskim sandučićima, na automobila i tako dalje.

Organizovan sajt

Ako već posedujete proizvod za prodaju ili neku uslugu od koje želite da stvorite brend, onda je bitno da vaš brend na samom početku i tokom svog trajanja, poseduje dobro organizovan sajt. Šta to znači? Izrada sajta mora biti profesionalana što znači da jasno mora da se pokazuje šta i na koji način nudite, kome je namenjeno, u čemu pomaže, koja je cena proizvoda ili usluge, kao i na koji sve način može da se ostvari kontakt. Bez suvišnih informacija, bez prevelikog broja koraka kako bi se do njih došlo.

Tek nakon tako organizovanih opštih i najvažnijih informacija mogu u obzir doći iskustva korisnika, tekstovi koji su u nekoj vezi sa vašim brendom, video ili audio sadržaj i slično. Na ovaj način ćete dozvoliti potencijalnim kupcima da vas brzo upoznaju, da brzo pronađu šta žele i da na kraju i kupe, jer kada je sve loše i haotično na sajtu, zainteresovanost opada i kupac nezadovoljan odlazi baš kao iz neke neuredne i loše organizovane prodavnice.

Internet marketing

Na samom kraju, najvažnije je da ste vidljivi i na društvenim mrežama. Danas šta god da se traži, prvo se kuca na Instagramu i na Facebook-u, pa morate biti i tamo organizovani i vizuelno doterani. Ne ustručavajte se da platite reklamu kako biste došli do novih osoba koje su potencijalni kupci, jer ćete na taj način proširiti svoju zajednicu i svoj brend, koji osim zarada dobija onda priliku i da se širi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *