Danas je apsolutno nemoguće razviti uspešan biznis bez prisutnosti na internetu. Gotovo svi koji otvaraju firme i svoje proizvode i usluge žele da plasiraju na teritoriji čitave zemlje, a i šire, moraju da imaju kvalitetno urađen sajt, kao i dobro osmišljenu marketinšku strategiju koja će im pomoći u proširenju poslovanja. Za sve to neophodno je da se angažuje dobra SEO agencija.
Zbog čega baš SEO agencija?
Dobra SEO agencija klijentima nudi integrisani internet nastup u cilju poboljšanja online poslovanja. To podrazumeva izradu sajta ili SEO optimizaciju već postojećeg, nastup na društvenim mrežama, kvalitetno reklamiranje na internetu i izradu aplikacije.
Ukoliko se za ovo angažuje više različitih firmi, a ne SEO agencija (za izradu sajta i aplikacije i oglašavanje na Guglu i društvenim mrežama) može se desiti da će rezultati i pored uloženog novca i truda izostati ili neće biti zadovoljavajući.
Korak po korak do uspešnog online poslovanja
Prvo čemu će svaka SEO agencija pristupiti je kvalitetna optimizacija sajta. Šta to uopšte znači? Da bi sajt donosio profit on mora da bude vidljiv na pretraživaču. Glavni zadatak svake SEO agencije jeste da poveća vidljivost sajta na Guglu i na taj način poveća i organsku posetu sajtu. Naravno, povećanje posete sajtu podrazumeva dovođenje osoba koje su zainteresovane za konkretan proizvod ili uslugu koji se nudi na sajtu. Sve se to postiže analitikom niše i kvalitetnom On site i Off Site optimizacijom.
Prvo što će SEO agencija da uradi, odnosno tim ljudi koji će raditi na optimizaciji sajta, jeste analitika niše na osnovu koje će se utvrditi koje su to ključne reči ili fraze koje prosečan korisnik interneta koristi kako bi na Guglu pronašao proizvod ili uslugu koju nudi firma čiji se sajt optimizuje. Nakon toga se radi konceptualizacija sajta i pristupa se optimizaciji svih stranica.
Prva stvar koja se mora uraditi na svakoj stranici su Title i Description tagovi koji su najvažniji sa stanovišta Gugla, a zatim i dodavanja Alt tagova na fotografije. Ono što će svaka ozbiljna SEO agencija ponuditi svojim klijentima je i kreiranje potpuno originalnog sadržaja za sajt u vidu blog tekstova i opisa proizvoda.
Zatim sledi link building proces koji služi za podizanje autoriteta sajta na Guglu. To je u suštini postavljanje linkova ka sajtu na drugim sajtovima i portalima. Osim klasičnog link building procesa koji se radi objavljivanjem tekstova, koji sadrže ključne reči i fraze koje su linkovane ka sajtu firme, na drugim sajtovima svaka SEO agencija će pristupiti i kreiranju social signala sa društvenih mreža.
Da li se može pratiti šta SEO agencija radi?
Vlasnik firme čiji se sajt optimizuje u svakom trenutku može da prati sve što radi SEO agencija. Osim što će sajt biti napravljen ili optimizovan u konsultaciji sa predstavnikom firme i svaki dalji korak, kao što je link building proces ili kreiranje social signala ili Gugl oglasi se mogu pratiti.
Pored toga, svaka SEO agencija će svoje klijente upoznati sa alatima na osnovu kojih mogu da prate i organsku posetu njihovom sajtu i rezultate optimizacije sajta kao i marketinške kampanje. Naravno, bez obzira na sve alate, pravi rezultati rada će se videti i u povećanju obima poslovanja, a samim tim i profita.