boys-286245_1280 (2)-compressed

Koje osobine kod dece podstiče učenje stranog jezika?

Svima nam je poznata izreka „koliko stranih jezika znamo, toliko vredimo.“ Zbog toga je veoma važno još od malih nogu krenuti sa učenjem, a kasnije kroz odrastanje nadograđivati i usavršavati svoje znanje. 

Mnogi roditelji već u najmlađem uzrastu decu upisuju na najrazličitije kurseve, kako bi na vreme stekla radne navike koje će im biti neophodne za buduće obrazovanje. Ako dete samo pokazuje afinitete za neku oblast, zašto ga ne biste usmerili u tom pravcu i pružili detetu šansu da se razvija.

Nešto na šta roditelji fokusiraju svoju decu u današnje vreme su definitivno škole stranih jezika koje su danas popularne više nego ikada. Zbog čega je važno da deca već od malih nogu krenu sa učenjem starnog jezika predstavićemo vam u nastavku teksta.

Deca razvijaju svoje govorne sposobnosti i postaju komunikativnija

Ako se malo osvrnete, primetićete kako danas deca sve kasnije počinju da pričaju, a kada progovore, taj govor u većini slučajeva bude nepravilan.  Razlog za to je najčešće što roditelji ne posvećuju dovoljno vremena deci u prvim godinama života koje su ključne jer se u tom periodu dete formira kao ličnost i stiče najbitnije karakterne osobine. Umesto toga, deca su prepuštena raznim tehnološkim uređajima koji ih na pogrešan put mogu usmeriti kada se radi o razvoju govora.

Zato je bitno naći vremena i decu na adekvatan način usmeriti kako bi njihov govor bio čist, jasan bez nepravilnosti. Škole stranih jezika pomažu mališanima da prebrode sve jezičke barijere kako maternjeg tako i stranog jezika. Pohađajući školice jezika za najlmađe, deca razvijaju svoju komunikativnost, stiču samopouzdanje i veru u svoje kapacitete.

Kako škole stranog jezika podstiču razvijanje moždanih funkija 

Mnoge studije ukazuju na činjenicu kako učenje stranog jezika poboljšava funkciju mozga kod dece. Struktura mozga se znatno razvija, pa se može uočiti razlika između dece koja pored maternjeg uče i neki strani jezik i dece koja nisu pohadjala školu stranog jezika.

Učenjem stranog jezika, unapređuje se kognitivni kapacitet mozga kod dece, upravo kroz slušanje stranih izraza i vežbanja izgovora. Deca u najranijem uzrastu stiču sposobnost da lako i brzo pamte, pa je i preporuka stručnjaka da deca sa navršene tri godine mogu već da pohađaju škole stranih jezika.

Učenje stranog jezika u najranijem uzrastu se kasnije višestruko isplati 

Kada dete već u prvim godina života krene sa učenjem stranog jezika, kasnije, kada krene u školu ono već ima dobro izgrađenu osnovu koja će mu znatno olakšati da savlada nastavno gradivo. Samim tim, dete već u školskom periodu može steći zavidni nivo znanja stranog jezika kao da je reč o odrasloj osobi. Svakome ko poznaje jedan ili više stranih jezika širom su otvorena vrata kada je razvoj karijere u pitanju i ostvarivanje u poslovnoj sferi.

Takođe, poznavanjem nekog stranog jezika, deca nemaju jezičke barijere, pa vrlo lagodno mogu komunicirati sa svojim vršnjacima iz drugih inostranih zemalja, steći prijateljstva za ceo život i sl.

Iz svega ovoga može se izvesti zaključak da je veoma važno na samom startu ulagati u svoju decu, jer će im to kasnije omogućiti lakši i bezbrižniji život. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *