reklamni materijali

Reklamni materijali i njihov značaj za poslovanje

Ako vaš poslovni klijent, partner ili potencijalni kupac dobije od vašeg preduzeća olovku, kalendar, USB memoriju, ili bilo koji drugi reklamni materijal, sigurno će se obradovati tom malom znaku pažnje.

Verovatnoća da dobitnik promotivnog pokona, kasnije, jednog dana, kupi baš vaš proizvod ili koristi uslugu vašeg preduzeća, je mnogo veća. Da li ste se pitali zašto je to tako? Da li znate koji su efekati izrade reklamnog materijala na poslovanje preduzeća?

Ukoliko niste upoznati sa benefitima promotivnnih materijala, za vas iznosimo njihov značaj koji oni imaju na poslovanje.

Logo i ime firme ostaju u sećanju klijenata

Bez obzira koji reklamni materijali su u pitanju, ono što je zajedničko svima je da poseduju ime i logo kompanije. Ove oznake su ključne za prepoznavanje brenda i način da se kod klijenata i kupaca ostane dugo u sećanju.

Ono što ostaje u svesti ljudi kasnije se odražava na njihovu aktivnost. Prilikom kupovine proizvoda ili potrebe za nekom uslugom, kupac će prvo prizvati u sećanje ono što mu je poznato. Iz tog razloga će se u procesu kupovine odlučiti za proizvod čiji je logo prethodno upoznao sa promotivnog materijala koji poseduje u svojoj kući ili kancelariji.

Reklamni materijali se finansijski isplate

Manja ili veća preduzeća, kao i kompanije, uvek gledaju isplativost onoga u šta ulažu novac. U tom smislu ulaganje u promotivne materijale je isplativa investicija, pogotovo kada se poredi sa ulaganjem u bilo koji drugi vid reklamiranja kao što su medijske reklame i propaganda.

Napraviti i poklanjati termos ili kačket sa logotipom kompanije, ili uložiti u štampanje vizit karti i poslovnih fascikli, su mala investicija u odnosu na efekte koji oni donose, a to su prepoznatljivost i reputacija.

Reklamnim materijalima se grade i održavaju poslovni odnosi

Pri prvom poslovnom sastanku sa klijentom svakako ćete mu dati vašu vizit kartu. Na njoj su ime i logo kompanije, kao i kontakt. Uz vizit kartu se pravi prvi kontakt sa klijentom. Pored vizit karti, u štampane materijale se ubrajaju i memorandumi, flajeri, posteri, fasikle. Zajedničko svima njima su da pružaju osnovne informacije o firmi.

Štampani reklamni materijali se koriste za svakodnevno poslovanje i pomoću njih se grade uspešni odnosi sa klijentima. Putem reklamnih materijala se ostavlja utisak profesionalnosti i održava visok nivo poslovne komunikacije. Korišćenjem štampanog reklamnog materijala u svakodnevnoj komunikaciji se šalje poruka o doslednosti biznisa i održavaju se odnosi sa postojećim klijentima i partnerima.  

Šta sve mogu biti reklamni materijali?

Već smo spomenuli štampani reklamni materijal koji se koristi za svakodnevnu poslovnu korespodenciju, kao i za razne vrste prezentacija, javnih predstavljanja i na sajmovima.

Na korparativnom događaju vaši gosti i poslovni partneri će biti zadovoljni ako dobiju reklamni materijal sa logom vaše kompanije. To može biti promotivni tekstil kao što su torbe, majice, deo sportske opreme, itd.

Reklamna galanterija kao što su reklamne kese, novčanici, privesci, PC gadžeti, idr., mogu biti idealan poslovni poklon kojim kompanija pokazuje pažnju prema svojim ciljnim grupama.

Zaposleni, kao najbolji reprezanteri kompanije u kojoj rade, su još jedna ciljna grupa na koju kompanija ne sme da zaboravi. Oni bi, takođe, trebalo da poseduju neke od reklamnih materijala kao što su reklamni tekstil ili promotivna galanterija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *