Značaj kvalitetnog brendinga izloga i vozila

Imate svoje proizvode i usluge na čijem ste kvalitetu dugo radili, ali postoji problem kako da unovčite svoj rad i pretvorite ga u dobar biznis? 

Najbitnija stvar koja će vaša dobra transformisati u zaradu i zadovoljavanje klijenata jeste marketing i dobra reklama. Kvalitet očigledno posedujete, ali je takođe bitno kako komunicirate vašu poruku klijentima. Napravite dobro online prisustvo, brendirajte svoj izlog ili vozilo i sigurno ćete postići željeni efekat. 

Ovo su samo neki od načina da poboljšate vaš biznis višestruko, a u daljem tekstu ćemo se baviti potonjim i obrazložiti šta je sve važno da znate što se tiče kvalitetnog brendinga.

Zašto je važno napraviti dobru reklamu i brending?

Živimo u vreme u kojem konstantno niču novi načini reklamiranja, a sam brending ima prilično bogatu istoriju. U pitanju su vekovi! Kroz taj dugačak period, proizvođači su uspeli da od ravnodušnih prolaznika stvore brend entuzijaste, koji svoju čitavu ličnost neretko zasnivaju na osnovu njihovog brenda.

Još od davnina, paljenje komadića drveta i  baklji je trebalo da skreće pažnju ljudi na neko značajno dešavanje. U nekom trenutku, u skandinavskim zemljama je postalo popularno paljenje sveća kojima bi neko označio svoje vlasništvo nad određenim dobrom. Ta praksa je popularizovana početkom 16. veka. 

Kada je došla Industrijska revolucija u 18. i 19. veku, počela je masovna proizvodnja dobara koja je predstavljala fenomen nikad do tada viđen. Samim tim, pojavila se potreba za drugačijem i inovativnijem načinu reklamiranja, povodom količine konkurencije. 

U to vreme se pojavljuje trademark koji predstavlja skupinu slova, simbola, boja i oblika i na taj način daje autentičnost svakom brendu, izdvajajući ga od ostalih koji se bave istom ili sličnom delatnošću.

Najveći skok u brendingu se dešava u periodu posle 1870. godine, sa raznim kompanijama koje niču i imaju za cilj da deklasiraju konkurenciju i dominantno zavladaju tržištem. 

Dakle, prateći istoriju, vidimo koliki je značaj imalo oglašavanje i brending. Tako ostaje do danas. 

Moderno doba i stare, dobre navike

U doba digitalnog marketinga i vreme raznih kriza, i dalje je dobro pridržavati se opipljivih stvari, koje donose proveren uspeh. Dobro poslovanje se u korenu zasniva na kvalitetu proizvoda i usluga, ali i pristupačnosti u odnosu na potrošače. Kako finansijski, tako i u komunikaciji putem brendinga. 

shop-window

Ljudi su vizuelna bića i naši mozgovi lako hvataju prijatne slike, a takođe i informacije koje su jasno ispisane i prikazane. Tako na primer, lep dizajn i kvalitetno uređen izlog vaše prodavnice postiže sjajan efekat kod običnih prolaznika koji bivaju zaintrigirani prikazom i uslugom koju nudite. Tako isto, jasno naznačene informacije na vozilima, pomažu u efikasnijoj komunikaciji sa korisnicima vaših usluga. Cilj je da se što više vratova uvrne i oči naoštri!

Važni saveti – kako brendiranje zapravo treba da izgleda

Ovde ćemo se baviti sa dva popularna načina za oglašavanje, koji garantuju uspeh.

Za izloge:

Što se tiče izloga, reč je o brendiranju koje podrazumeva štampanje grafike većih formata. Cilj je da se uz što kvalitetnije materijale, dovitljivosti sa bojama i opšte kreacijom, na najbolji mogući način prikaže usluga koja se nudi.

Dakle, potrebno je vodiiti računa o estetici i na taj način se izdvojiti originalnošću i vizuelno odvojiti prostor. Za ovakav tip reklamiranja, posebno se koriste materijali kojima se dobijaju stakla sa mogućnošću provlačenja svetlosti, ali tako da prolaznici nemaju uvid šta se dešava sa druge strane izloga.

Najvažnije kod izloga i ovog tipa brendinga je da se ispoštuje nekoliko ključnih stvari. To su: fokalna tačka, optički balans i simetrija, odgovarajuća struktura i grupisanje simbola.

Što se tiče vozila koriste se posebne vrste folija kojima se prelepljuju automobili, a na kojoj je već urađena štampa željenog dizajna. Ovo je pogodno za manje i samostalne biznise koji žele da prošire svoje poslovanje, ali i za veće kompanije koje poseduju službena vozila, kao i firmama koje se na primer bave dostavom.

Na foliji uglavnom stoji: logo, naziv firme, fotografije koje su vezane za vrstu delatnosti kojom se firma bavi i koje usluge pruža. To predstavlja naročitu pogodnost za majstore i ljude koji se bave uslužnom delatnošću, kao još jedan vid reklame. Ljudima je uvek potrebna pomoć oko domaćinstva, tako da to svakako predstavlja veliki plus u reklamiranju ovog tipa posla. Kada prelepite vozilo reklamom, postajete pokretna reklama i imate mogućnost da vas ogroman broj ljudi vidi, gde god se krećete.

Što se tiče same folije, u pitanju je CAST folija, otporna na UV zrake i vodu, što je velika prednost u zaštiti autentične farbe vašeg automobila. Naravno, ne treba preterivati i oblepljivati čitavo vozilo folijom i reklamama. Držimo se umerenosti i jednostavnog pristupa.

 Ova dva tipa brendiranja su jako poznati i efikasni načini oglašavanja.

Za kraj – važan je identitet

Kao što smo već pomenuli – bitno je da svoje usluge predstavite na najbolji način kako bi dobrom promocijom uspeli da unovčite vaš kvalitet. 

U stvaranju dobrog brenda, vi stvarate svoj identitet, tako što pokazujete konstantnost i doslednost u kvalitetu i principima. Naizgled indiferentni prolaznici, poistovećuju se sa time i postaju vaši klijenti.

Prema tome, fokusirajte se na to kako da promovišete sebe, svoju priču, šta predstavljate i koji su to kvaliteti koji će privući ljude da sarađuju sa vama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *