breakfast-1209260_1280-compressed

Zdrava ishrana na poslu? Moguće je!

Koliko je teško imati redovnu i zdravu ishranu svaki dan zaista ne čudi, s obzirom da se danas živi brzo pa mnogi ne mogu da stignu sebi da obezbede zdrav i kvalitetan obrok. Zbog toga većina ne vodi dovoljno računa kada se radi o ishrani, pa se kupuje šta se stigne. 

U zavisnosti od toga kakvom vrstom posla se bavite, tj.koliko vremena provodite na njemu, zavisi i koliko ćete obroka imati tog dana. Ukoliko se vaše radno vreme završava tek kasno posle podne, to znači da ćete za doručak i za ručak morati da se snađete na poslu. Nažalost, mnogi od nas preskoče i imaju samo jedan obrok, pa kući odu izgladneli i neraspoloženi.

Možda biste trebali da se malo bolje organizujete i na nedeljnom nivou napravite okviran plan šta ćete jesti na poslu kako biste se snabdeli svom potrebnom energijom koja vam je neophodna kako biste se lepo osećali. 

Danas možete zdravo da se hranite, čak iako ste poslovno zauzeti. Evo kako da uspete u tome.

Restorani danas nude veliki izbor zdrave hrane

Kada vam se desi da prosto nemate dovoljno slobodnog vremena da se organizujete za obrok na poslu, a želite taj dan da unesete nešto zdravo u svoj organizam, jedna od boljih opcija je da za vreme pauze posetite neki od restorana koji nude širok izbor jela i u njemu pronađete nešto zdravo i ukusno. 

U njima najčešće možete da pronađete kako jelo koje je idealno za doručak, tako i razna kuvana jela koja se najčešće pripremaju kada dođe vreme ručku. Najbolje bi bilo da u restoranima izbegavate prženu i hranu sa zaprškom jer je svima poznato koliko je ta opcija nezdrava. Umesto toga birajte kuvanu, ili hranu koja je spremljena na grilu. Uz to dodajte salatu koju hoćete i imaćete jedan vrlo zdrav obrok.

Isplanirajte unapred šta ćete jesti tog dana 

Najbolje je uveče pred spavanje da smislite kako ćete se sledećeg radnog dana hraniti. Tada imate dve opcije na raspolaganju. Da nešto kupite ili da sami pripremite sebi obrok koji ćete sutra poneti na posao. Šta biste to na primer mogli da kupite u prodavnici, a da bude zdravo i hranljivo? Evo jednog predloga.

Ukoliko ste ljubilj ribe, ovakva vrsta doručka sigurno će vam se dopasti. Vrlo je ukusno i sito, tako da dok ne dođe vreme za ručak, neće vam pasti ideja na pamet da još nešto prezalogajite. Dovoljno je da za vreme pauze na poslu svratite u obližnju prodavnicu, i pazarite recimo haringu u biljnom ulju, koja je savršan izvor proteina i omega 3 masnih kiselina i to iskombinujete na primer sa iceberg ili zelenom salatom, krastavcima, rukolom i imaćete jedan vrlo kvalitetan i pre svega zdrav doručak. Uz to možete pojesti jednu krišku hrono hleba sa semenkama koji možete sami napraviti ili kupiti u marketu. 

Kao što vidite, postoje brojne opcije koje vam mogu biti od koristi ukoliko želite zdravo da se hranite na poslu. Ono što je važno je da pekare i kioske brze hrane treba da izbegavate jer u njima sigurno nećete pronaći ništa kvalitetno i zdravo za obrok.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *