Marketing

Na šta biste trebali da obratite pažnju ukoliko ulazite u „preduzetničke vode“?

Na šta biste trebali da obratite pažnju ukoliko ulazite u „preduzetničke vode“?

Svako ko planira da u nekoj bliskoj budućnosti osnuje svoje preduzeće i uplovi u preduzetničke vode, sigurno mu na pamat pada veliki broj pitanja kako bi se sve što je potrebno odradilo na zakonski propisan način. Nekima sam postupak može delovati toliko komplikovan, pa u startu odustanu od svoje zamisli. 

Kako do uspešnog predstavljanja na sajmu?

Kako do uspešnog predstavljanja na sajmu?

Svi koji se odluče za nastupanje na sajmu, prvo moraju da se opredele da li će nastupati samostalno ili kolektivno. Postoji nekoliko razloga zbog kojih se određene kompanije odlučuju za samostalne nastupe i zašto se pojedinici radije odlučuju za kolektivni nastup. Tako, na primer, za kolektivno izlaganje se odlučuju svi oni koji imaju ograničen budžet, Continue reading Kako do uspešnog predstavljanja na sajmu?

3 najbitnije stavke za reklamiranje brenda

3 najbitnije stavke za reklamiranje brenda

Reklama i marketing je ono o čemu se najviše govori poslednjih nekoliko godina, posebno od trenutka kada su društvene mreže počele da budu aktivan činilac svih dobrih reklama. Nekada su najvažniji bili televizija i štampani mediji, jer su pružali najveći odziv, danas iako televizija drži nivo u tom  pogledu, stvari su se ozbiljno promenile.

Nativni  oglasi  su  formula  uspeha  u  zarađivanju  od  veb  sajta

Nativni oglasi su formula uspeha u zarađivanju od veb sajta

Zarađivati  puno  od  veb  sajta  ili  bloga  danas  nije  naučna  fantastika. Ima  raznih  mogućnosti  i  strategija, zavisi  koliko  pratite  savremena  dostignuća  u  digitalnom  svetu. Internet  tehnologija  se  stalno  menja  i  usavršava, što  utiče  na  marketing, biznis, publiku  pa  i  na  vas. Ako  ste  nezadovoljni  zaradom  od  sajta, možda  je  vreme  da  promenite  strategije. Danas  je  Continue reading Nativni oglasi su formula uspeha u zarađivanju od veb sajta